Jedno logo, wiele gmin – szukają symbolu Zalewu Wiślanego
Gminy położone nad Zalewem Wiślanym połączyły siły, by wspólnie promować region. Chcą działać pod wspólnym logiem i hasłem „Czas na Zalew”. Właśnie ruszył konkurs na zaprojektowanie logo.
Elbląg, Tolkmicko, Frombork i Braniewo wspólnie promują krainę Zalewu Wiślanego. Samorządy chcą przyciągnąć turystów i inwestorów organizując wspólne wydarzenia, tworząc szlaki turystyczne i prowadząc kampanie promocyjne. To pierwsza tak szeroka współpraca między tymi gminami.
Jednym z jej elementów jest konkurs na logo regionu pod hasłem Czas na Zalew. – Wspólnie chcemy wykorzystać potencjał promocyjny i turystyczny tego unikalnego obszaru. Czekamy na zgłoszenia, pokażcie swój talent – mówił Jacek Żukowski z Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Konkurs jest otwarty dla wszystkich – wystarczy oryginalny projekt, oddający charakter Elbląga i Zalewu Wiślanego. Autor najlepszego logotypu otrzyma 3 tysiące złotych i szansę na promocję swojego talentu. Prace można składać do 13 czerwca, a wyniki poznamy 20 czerwca.
Zwycięski projekt stanie się oficjalnym znakiem promocyjnym wykorzystywanym w materiałach turystycznych, mediach i wydarzeniach.
Posłuchaj wypowiedzi
Autor: A. Pastuszka/Ł. Sadlak