Urząd Gminy w Gronowie Elbląskim bliżej mieszkańców. „Mobilny urzędnik” pomoże załatwić najpotrzebniejsze sprawy
Urząd Gminy w Gronowie Elbląskim chce być bliżej mieszkańców. W miejscowości ruszył „mobilny urzędnik”. Oznacza to, że mieszkańcy gminy bez przeszkód mogą załatwić najpotrzebniejsze sprawy bez wychodzenia z domu.
Do ich miejsca zamieszkania dotrze pracownik urzędu i pomoże w załatwieniu sprawy. Aby uzyskać wsparcie „mobilnego urzędnika” należy skontaktować się urzędem telefonicznie lub mailowo i wyjaśnić jaką sprawę chcemy załatwić w urzędzie.
Po ustaleniu terminu wizyty urzędnik dostarcza do domu komplet potrzebnych dokumentów do załatwienia sprawy. Pomaga także w ich wypełnieniu. Z „mobilnego urzędnika” urzędnika skorzystać mogą m.in. seniorzy, osoby z niepełnosprawnościami, opiekunowie osób zależnych, opiekunowie pieczy zastępczej, którzy mają utrudnione dotarcie do siedziby Urzędu Gminy.
„Mobilny Urzędnik” to program, który działa w Gronowie Elbląskim od września. W ramach projektu, pracownik urzędu został przeszkolony m. in. z zakresu obsługi klienta o specjalnych potrzebach i komunikacji z osobami z niepełnosprawnością.
Autor: A. Pastuszka
Redakcja: A. Dybcio