Elbląg za mało wydaje na promocję. „Nie ma nawet dobrych materiałów promocyjnych”
Elbląg wydał na promocję miasta, w ubiegłym roku, milion 300 tysięcy złotych. Kwota ta obejmuje też organizację imprez miejskich i wsparcie sportu.
Pozostałe wydatki są bardzo zróżnicowane. Uważam, że Elbląg nie jest właściwie wypromowany. Powinniśmy promować się całej Polsce, a nie robimy tego.
– Miasta stutysięczne przeznaczają na ten cel więcej pieniędzy – uważa radny z Klubu Prawa i Sprawiedliwości Rafał Traks.
Na promocję turystyczną Elbląg wydał tylko 15 tysięcy złotych.
To za mało, często nasi goście nie wiedzą nic o mieście. Nawet nie ma dobrych materiałów promocyjnych. Inne kraje już dawno doszły do tego, że turysta to są pieniądze. Jak on się pojawi, to trzeba z niego wycisnąć pieniądze
– podkreśla przewodnik PTTK Stanisław Bukojemski.
Jak informuje elbląski ratusz, na bezpośrednią promocję, w sumie, wydano milion złotych.
Autor: M. Stankiewicz
Redakcja: B. Świerkowska-Chromy